Constant verbetering realiseren

Kwaliteitsbewaking

Kwaliteit wordt onder andere gewaarborgd door regelmatige inspecties en een dagelijks klanttevredenheidsonderzoek. Op de hoofdvestiging van Service Glasherstel OverGelder is een kwaliteitsmanager aanwezig. Deze manager is verantwoordelijk voor de aansturing van de monteurs en alle verrichte werkzaamheden.

Certificering

Bij al onze werkzaamheden is continu aandacht voor het milieu, de
arbeidsomstandigheden en kwaliteit van dienstverlening. Dat komt uw organisatie direct ten goede. Ons beleid is hier dan ook volledig op gericht en bepalend. De hoge standaarden die wij hanteren zijn bevestigd in diverse certificaten waaronder ISO 9001 en het VCA-certificaat.

Personeel

Al onze servicemonteurs zijn opgeleid door de vakgroep GBO (onderdeel van Bouwend Nederland) en altijd volledig gecertificeerd om aan alle geldende normen binnen de vlakglasbranche te kunnen voldoen. Ook trainingen in klantgerichte vaardigheden zijn hierbij vanzelfsprekend. We zetten graag nét dat stapje extra.

Materieel

Onze mobiele werkplaatsen zijn volledig uitgerust met alle professionele benodigdheden voor een vakkundig en snel herstel van iedere glasschade. De herkenbare bedrijfswagens zorgen i.c.m. bijpassende bedrijfskleding voor een professioneel en uniforme uitstraling.

Automatisering

Al onze servicemonteurs zijn voorzien van een mobile device met geavanceerde software (Vitris). De volledige afhandeling van ruitschade verloopt geheel geautomatiseerd, papierloos en voor u altijd inzichtelijk. De schadelast is hiermee beheersbaar om toekomstige schade te beperken.