Het glas van de toekomst?

Innovatie in glas is vaak onzichtbaar, en toch profiteren we er dagelijks van. Naast verbeterde prestaties in energiebesparing, weerstand en akoestiek zijn er veel meer ontwikkelingen. Denk hierbij ook aan energieopwekkend glas, ledverlichting in glas of privacy glas.

LEES VERDER

Privacy glas op kantoor

In het interieur van bedrijfs- en kantoorpanden kent glas zeer veel toepassingen die een positief effect hebben op de leefbaarheid, schoonheid en veiligheid van de verschillende ruimtes. Maar, een gebouw waarin vele wanden van glas zijn wordt wel privacygevoelig: iedereen kan alles zien van iedereen, wat niet altijd nodig, gewenst of raadzaam is. Service Glasherstel OverGelder kan u adviseren over de mogelijkheden en biedt maatwerk-oplossingen.

LEES VERDER

Beoordeling enkelvoudig glas

In samenwerking met Kenniscentrum glas heeft Bouwend Nederland Vakgroep GLAS & sector Glas van OnderhoudNL een beoordelingskaart (zie download) ontwikkeld die u kunt gebruiken bij een klacht over de visuele kwaliteit van enkel glas bij oplevering. Dit kan een hoop tijdverlies, ergernis en kosten door onterechte claims bij de oplevering van gebouwen, voorkomen.

Lees en download

Kies altijd voor een vakman

Wie garandeert dat u kwaliteit in huis haalt wanneer u een glasbedrijf zoekt? Kwaliteit is vaak pas zichtbaar nadat het product of dienst geleverd is. Behalve, wanneer het bedrijf over een keurmerk beschikt of gecertificeerd is. Dat betekent dat aantoonbaar aan met zorg vastgestelde kwaliteitsnormen is voldaan. Met dat in het achterhoofd hebben de leden van Vakgroep GLAS zich uitgesproken voor het certificeren van glaszetters en monteurs.

LEES VERDER

Isolatie en glas

Warmte en koele lucht gaan gemakkelijk verloren via het glas van ramen en deuren. Isolatieglas draagt bij aan een behaaglijk binnenklimaat en tegelijkertijd ook aan een lage energierekening en een duurzaam Nederland. In dit artikel leest u alles over de meest voorkomende soorten isolatieglas en de mate van warmte-isolatie.

LEES VERDER

De meldkamer van All Alert services

Op de meldkamer van All Alert services staat de telefoon met grote regelmaat roodgloeiend. Van een glasschade wordt niemand vrolijk en prioriteit is om met een goede afhandeling de klant zo snel mogelijk te helpen. Alles draait om de klant zo snel mogelijk te helpen. 24 uur per dag, 365 dagen per jaar.

 

All Alert Services (opgericht in 2018) is een gespecialiseerde meldkamer voor de afhandeling van materiële schade met als expertise glasschade. Een ervaren en alert team van deskundige medewerkers staat dag en nacht klaar om schademeldingen zo efficiënt en prettig mogelijk te verhelpen. Van melding tot herstel en van facturatie tot heldere rapportage.

LEES VERDER