Glasherstel als vertegenwoordiger van uw verzekeringsmaatschappij

Een glasschade is een ingrijpende aangelegenheid voor een verzekerde. Door middel van een – met de verzekeringsmaatschappij afgestemd – protocol wordt de verzekerde gerustgesteld en wordt er direct een afspraak gemaakt voor het herstel van de glasschade. Na professioneel glasherstel wordt de werkplek netjes opgeruimd zodat uw klant er zo min mogelijk overlast van heeft.

Goed geregeld

Voor u als verzekeraar is het van groot belang dat het glasbedrijf zich presenteert alsof het een vertegenwoordiger is van uw maatschappij. Wij trainen onze glaszetters zorgvuldig op communicatieve vaardigheden, maar ook op representatie. Alle glaszetters zijn herkenbaar aan onze eigen, unieke bedrijfskleding. Een veilig idee.

De financiële afwikkeling vindt na afloop plaats via onze administratie, geheel naar wens van de verzekeringsmaatschappij. Via ons Management Informatie Systeem is iedere opdrachtgever in staat het glasschade-verloop te volgen.

Inkoopvoordeel

Door onze omvang kan Service Glasherstel OverGelder door hoge inkoopvolumes concurrerende glasprijzen bieden met hoge kwaliteitsnormen die wij standaard hanteren.

Private label service

In onze eigen meldkamer nemen wij glasschades niet alleen aan onder de naam Service Glasherstel OverGelder, maar de mogelijkheid bestaat ook de schades van uw relaties aan te nemen via een speciaal telefoonnummer onder de door uw gewenste naam (private label service).

      Wij werken onder andere voor:

                               

       

        24 uur per dag gratis geregeld!

        • (private label) meldkamerservice 24/7
        • binnen 25 minuten ter plaatse (bij spoed)
        • herstel door gecertificeerde servicemonteurs
        • complete administratieve afhandeling
        • inspectie, rapportage & advisering