Snel glasherstel voor tevreden bewoners
Een tevreden bewoner is de belangrijk voor iedere woningbouwcorporatie / VvE beheer. De kwaliteit van een corporatie / VvE beheerder wordt met name gemeten op de momenten dat de huurder om hulp vraagt bij zijn/haar verhuurder. Bij reguliere vragen is een corporatie / VvE beheerder goed in staat om de dagelijkse problemen op te lossen. In het geval van glasschade herstel is men afhankelijk van derden en is het van groot belang hier een professionele partner voor aan te stellen.
Goed geregeld
Met een contract bij Service Glasherstel OverGelder kunt u duizenden zo niet tienduizenden euro’s per jaar besparen. U betaalt pas als er daadwerkelijk schade is. En met de juiste aanpak kunt u die schade zo beperkt mogelijk houden. Bij een schademelding staan onze glaszetters 24 uur per dag, 7 dagen per week voor u klaar. Na het glas zetten krijgt u volledig inzicht in de aard van de schade en de uitgevoerde werkzaamheden.
Wij adviseren u ook over de inzet van geluidsisolatie glas bij geluidsoverlast of bij de verbetering van de warmte-isolatie van uw woningen.